Plaćanje računa Telekoma Srbije na portalu i aplikaciji e.Sanduče

Objavljeno: Avgust 5, 2022

Plaćanje računa Telekoma Srbije na portalu i aplikaciji e.Sanduče

Mobilna aplikacija i portal e.Sanduče postali su bogatiji za još jedno pravno lice. JKP Infostan tehnologije je na svojoj platformi e.Sanduče, omogućilo plaćanje računa Telekoma Srbije samo jednim klikom. Korisnici komunalnih usluga će pored objedinjene naplate moći elektronski da plaćaju i sve račune Telekoma Srbije, poput mobilne i fiksne telefonije, digitalne televizije i interneta, bilo kada i sa bilo kog mesta, bez odlaska na šaltere i bez troškova provizije. Na taj način omogućena im je ušteda vremena i novca. Mesečni računi biće dostupni korisnicima već početkom meseca, a izvršene uplate se evidentiraju odmah. U ovom trenutku e.Sanduče broji više od 250.000 zadovoljnih korisnika. Podsećamo da se mobilna aplikacija e.Sanduče za platforme iOS i Android, veoma brzo i lako preuzima na Google Play i  App store. U narednom periodu očekujemo uključenje drugih pravnih lica na e.Sanduče. 
 
Za sve dodatne informacije o platformi e.Sanduče korisnicima je na raspolaganju Besplatan pozivni centar 0800 011 018 za pozive iz svih fiksnih mreža, broj 011/395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža i e-mail adresa esanduce@infostan.rs . Sve aktuelne informacije dostupne su korisnicima i na društvenim mrežama Facebook i Instagram, kao i na sajtu www.infostan.rs .

 

Na linku MTS UPUTSTVO možete preuzeti detaljan slikoviti prikaz za dodavanje novog pravnog lica na portalu i aplikaciji e.Sanduče.

 

Na Youtube kanalu e.Sanduče, u videu koji sledi, pogledajte kako da priključite MTS račun Vašem elektronskom sandučetu.

 

https://www.youtube.com/watch?v=jR8zwpoBupE