Plaćanje komunalnih usluga na aplikaciji i portalu e.Sanduče

Objavljeno: Jun 6, 2022

Plaćanje komunalnih usluga na aplikaciji i portalu e.Sanduče

JKP Infostan tehnologije je ostavrilo saradnju sa JP Gradsko stambeno, koje će putem svojih kanala komunikacije direktno informisati korisnike usluga zakupnine, održavanja i čišćenja o pogodnostima elektronskog plaćanja na mobilnoj aplikaciji i portalu e.Sanduče.

 

JP Gradsko stambeno poziva svoje korisnike da sve usluge  zakupnine, održavanja i čišćenja zgrade plaćaju elektronski, samo jednim klikom, na mobilnoj aplikaciji i portalu e.Sanduče. U ovom trenutku više od 250.000 korisnika komunalnih usluga svakog meseca elektronski plaća račune objedinjene naplate, putem kojih se naplaćaju i sve usluge JP Gradsko stambeno.

 

Mobilna aplikacija e.Sanduče dostupna je korisnicima na platformama iOS i Android i ona se veoma brzo i lako preuzima na Google Play i  App store prodavnicama. Takođe, na računu objedinjene naplate nalazi se jedinstven QR kod za besplatno preuzimanje aplikacije. Portalu e.Sanduče može se pristupiti i sa bilo kog računara ili tablet uređaja putem linka https://esanduce.rs/prijava .

 

Platforma e.Sanduče omogućava korisnicima da svoje račune plate bez troškova provizije na najbrži i najbezbedniji način, samo jednim klikom domaćim (Visa, Dina, Mastercard, Maestro, American Express), kao i platnim karticama izdatim u inostranstvu, bez odlaska na šaltere platnih institucija i bez čekanja u redovima. Mesečni računi objedinjene naplate, na kojima su iskazane usluge JP Gradsko stambeno, dostupni su korisnicima već od 1. u mesecu, pre procesa štampe i distribucije na kućne adrese. Izvršene uplate se odmah realizuju, a prednost u odnosu na ostale načine plaćanja je što direktno preko naše platforme možete vršiti plaćanje na najsigurniji i najbrži način bez mogućnosti da napravite bilo kakvu grešku u iznosu koji uplaćujete ili u pozivu na broj. Iz statusa „Platiˮ, nakon izvršenog plaćanje preko platforme e.Sanduče, status se menja u „Plaćenoˮ, a putem e-maila koji ste naveli prilikom registracije dobijate potvrdu o uspešno izvršenoj transakciji. Proces plaćanja se odvija u potpuno bezbednom i sertifikovanom okruženju, u skladu sa najvišim tehnološkim standardima. Platforma takođe omogućava precizan uvid u arhivu računa, kao detaljan prikaz naplate.

 

Kako je za JKP „Infostan tehnologije“ i JP „Gradsko stambeno“ veoma važno očuvanje i zaštita životne sredine, korisnicima je omogućeno da na portalu e.Sanduče brzo i lako isključe slanje štampanih računa putem pošte, koji će biti dostupni isključivo u elektronskom formatu u okviru aplikacije e.Sanduče. Odabirom željene godine i meseca i klikom na račun, sa desne strane će se pojaviti prozor u okviru kojeg birate opciju „Pregled računa“. Klikom na navedenu opciju otvoriće Vam se elektronski račun u PDF formatu. Na navedeni način zajednički čuvamo životnu sredinu, sprečavamo prekomerno štampanje i upotrebu papira, smanjujemo količinu otpada, jer smo se opredelili za „zeleniju budućnost“.

 

U narednom periodu na platformu e.Sanduče uključiće se i druga pravna, koja su izdavaoci računa.

 

Takođe, Eko Grocka d.o.o. u saradnji sa JKP Infostan tehnologije, putem svojih kanala komunikacije, poziva svoje korisnike da sve usluge sakupljanja komunalnog otpada i grejanja plaćaju na mobilnoj aplikaciji i portalu e.Sanduče.

 

Za sve dodatne informacije o platformi e.Sanduče korisnicima je na raspolaganju Besplatan pozivni centar 0800 011 018 za pozive iz svih fiksnih mreža, broj 011/395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža i e-mail adresa esanduce@infostan.rs . Sve aktuelne informacije dostupne su korisnicima i na društvenim mrežama Facebook i Instagram, kao i na sajtu www.infostan.rs  .

 

Ne gubite svoje vreme na šalterima platnih institucija, plaćajte račune na najefikasniji način, uz uštedu vremena i novca.