Otvoreni šalteri preduzeća za korisnike

Objavljeno: Jun 1, 2020

Otvoreni šalteri preduzeća za korisnike

JKP „Infostan tehnologije“ je šaltere preuzeća otvorilo za svoje korisnike. Radno vreme ekspozitura i sedišta preduzeća je svakog radnog dana od 07:30 do 15:30 časova.

 

U skladu sa preporukama zaštite od koronavirusa broj korisnika u ekpozituri ograničava se na dva. Na ulazu je obavezna dezinfekcija obuće i ruku. U ekspozituri preduzeća je obavezno nošenje maski. Molimo Vas da postupate odgovorno i držite rastojanje od najmanje dva metra.

 

JKP „Infostan tehnologije“ je tokom vanrednog stanja odgovaralo u punom kapacitetu, uredno i ažurno na sva obraćanja korisnika putem Besplatnog pozivnog centra, e-maila, pošte, kao i zahteva koji su ostavljani u korisničke kutije postavljene ispred svake ekspoziture i sedišta preduzeća.

 

Preporučujemo da nam se, ukoliko ste u mogućnosti, obratite elektronskim putem i na taj način efikasno i brzo dobijete odgovore na Vaše zahteve bez dolaska na šaltere, čime ćete uštedeti Vaše vreme.

 

Telefoni Besplatnog pozivnog centra 0800 011 018 za pozive iz svih fiksnih mreža i broja 011/ 395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža dostupni su za korisnike svakog radnog dana u periodu od 07:30 do 20:00 časova i subotom od 08:00 do 14:00 časova. Sva pitanja primedbe i reklamacije korisnici mogu da prijave putem pošte ili na e-mail infostan@infostan.rs i e-mail  adrese svih ekspozitura. Za sva pitanja u vezi postupka prinudne naplate obezbeđena je e-mail  adresa prinudnanaplata@infostan.rs  . Obrasci za reklamacije i promene na računuma dostupni su za preuzimanje na sajtu preduzeća.