Otvorena vrata kod direktora Preduzeća

Objavljeno: Septembar 27, 2022

Otvorena vrata kod direktora Preduzeća

Korisnici komunalnih usluga će svakog poslednjeg petka u mesecu, u periodu od 7-10 časova, imati priliku da reše nedoumice iz nadležnosti Preduzeća, u direktnoj komunikaciji sa rukovodstvom. Vršilac dužnosti direktora JKP „Infostan tehnologije“ Aleksandar Kemiveš počev od 30. septembra otvara svoja vrata korisnicima, gde će jednom mesečno sa svojim najbližim saradnicima organizovati neposredan prijem građana u prostorijama Preduzeća. 

 

Jedan od prioritetnih segmenata poslovanja je unapređenje svih korisničkih servisa i poboljšanje komunikacije sa krajnjim korisnicima. JKP „Infostan tehnologije“ kontinuirano pruža pomoć korisnicima u rešavanju problema. Dodatni korak ka približavanju korisnicima su „Otvorena vrata kod direktora“, u cilju pomoći građanima da svoje najkompleksnije probleme u oblasti redovne i prinudne naplate, kao i pravna pitanja reše u najkraćem roku, u direktnoj komunikaciji sa rukovodstvom Preduzeća. 

 

Pored efikasnog rešavanja zahteva korisnika, otvoreni smo za sve predloge i sugestije, kojima se može unaprediti i poboljšati rad JKP „Infostan tehnologije“. 

 

Korisnici koji su zainteresovani da rezervišu svoj termin za „Otvorena vrata kod direktora“, mogu da popune obrazac za prijem, koji je dostupan na sajtu Preduzeća i na šalterima svih ekspozitura. Popunjen obrazac i kopiju poslednjeg računa, korisnici mogu predati elektronskim putem, na pisarnici i šalterima preduzeća. Podnosioci zahteva će biti obavešteni o terminu prijema.