Beskontaktna komunikacija sa korisnicima zbog mera prevencije

Objavljeno: Decembar 4, 2020

Beskontaktna komunikacija sa korisnicima zbog mera prevencije

JKP „Infostan tehnologijeˮ u skladu sa merama prevencije u borbi protiv virusa COVID19 privremeno obustavlja rad sa korisnicima na šalterima Preduzeća.

 

Kako nam je na prvom mestu zaštita i bezbednost naših korisnika, obezbedili smo elektronsko dobijanje i plaćanje računa samo jednim klikom platnim karticama na mobilnoj aplikaciji i web portalu e.Sanduče, u bilo koje vreme i sa bilo kog mesta, bez troškova naknade. Takođe, e.Sanduče omogućava pregledan uvid u zaduženja po redovnim računima, utuženjima, reprogramima i opomenama  i analitiku svih realizovanih uplata. Korisnici putem notifikacija svakog meseca dobijaju obaveštenje o postavljenom računu na e.Sanduče, kao i podsetnik za korišćenje popusta od 5%, 6% i 7%.

 

Do ponovnog prijema korisnika u ekspoziturama i sedištu Preduzeća, za sva pitanja na raspolaganju Vam je Besplatan pozivni centar 0800 011 018 za pozive iz svih fiksnih mreža, kao i broj 011/395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža.

 

Obrasce za reklamacije na račune i za sve vrste promena možete preuzeti na sajtu našeg Preduzeća i na taj način sve svoje zahteve bezbedno realizovati elektronskim putem.

 

Ukoliko nemate mogućnost elektronske komunikacije, omogućeno je beskontaktno preuzimanje zahteva ili reklamacija na svim ekspoziturama, kao i u sedištu Preduzeća.

 

Sve reklamacije, zahteve i pitanja možete poslati na e-mail adrese:

infostan@infostan.rs , prinudnanaplata@infostan.rs , esanduce@infostan.rs , kao i na e-mail adrese ekspozitura u zavisnosti od vrste traženih informacija.

 

 

Pozivamo Vas da zaštitite sebe i svoje najbliže i koristite sve elektronske pogodnosti koje smo Vam pripremili, kako biste bezbedno dobijali i plaćali račune i realizovali sve zahteve bez odlazaka na šaltere.