Elektronsko plaćanje i komunikacija na usluzi korisnicima

Objavljeno: Septembar 9, 2022

Elektronsko plaćanje i komunikacija na usluzi korisnicima

Idući u korak sa digitalizacijom u Republici Srbiji sve veći broj građana svoje račune plaća elektronski, bez odlaska na šaltere, a svoje administrativne obaveze rešava on-line, putem elektronske uprave. Ovakav način elektronske komunikacije i plaćanja ima brojne prednosti, zbog čega su sve generacije rado zamenile odlazak na šalter korišćenjem kompjutera i telefona. 

 

JKP „Infostan tehnologije“ omogućilo je svojim korisnicima da račune plaćaju bezbedno samo jednim klikom na mobilnoj aplikaciji i portalu e.Sanduče. Elektronski servis za dostavu i plaćanje računa e.Sanduče danas broji više od 250.000 korisnika, koji svakog meseca elektronski dobijaju i plaćaju račune samo jednim klikom, brojnim platnim karticama, bez odlaska na šaltere.

 

Korisnici takođe sve ostale zahteve mogu uputiti elektronski i na taj način brzo i efikasno dobiti odgovor. Ektronskim putem mogu se uložiti reklamacije na komunalne usluge i računsku ispravnost, a na usluzi su i brojni obrasci pomoću kojih korisnici bez odlaska na šaltere mogu promeniti broj članova domaćinstva, dobiti listing, promeniti ime na uplatnici ili dostavnu adresu i podatke o stanu, preknjižiti uplate, podneti zahtev za popuste i subvencije, dobiti informacije o zaduženjima ili raskinuti usluge osiguranja.

 

Za sve informacije i direktan kontakt sa operaterima obezbeđen je Besplatan pozivni centar 0800-011-018, kao i mejl adrese ekspozitura i službi u sedištu preduzeća.

 

Kako bi brzo, lako i efikasno rešili sve zahteve bez odlaska na šaltere, pozivamo korisnike da nam obrate elektronskim putem. Aplikacija e.Sanduče dostupna je za preuzimanje na Google Play i App store i na njoj se računi mogu plaćati sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme, samo jednim klikom.

 

Ne gubite svoje vreme na šalterima platnih institucija, plaćajte račune na najefikasniji način, uz uštedu vremena i novca.