Сарадња са БЕОКОМ сервисом

 

12. 04. 2012.

bks.jpg ЈКП "Инфостан технологије" је проширило сарадњу са  "Беоком сервисом"  при Служби за комуникације и координацију односа са грађанима, како би одговори на питања корисника комуналних производа и услуга били што ефикаснији. Позивом бројева телефона "Беокома"  0800-110-011  (бесплатан број за фиксну мрежу) или  011/309-00-07  (за позиве са мобилних мрежа) оператери ове службе ће одговарати на питања која се тичу рачуна за утрошене комуналне услуге.

 

На овим бројевима корисници ће моћи да добију основне информације о садржини свог рачуна, начину плаћања, рекламирању комуналних услуга, променама на уплатници, електронском приступу рачунима, али и о попустима и субвенцијама које је могуће остварити при плаћању. За све прецизније информације о прокњижавању уплата и стању неизмирених обавеза корисници моћи ће да се обрате као и до сада лично, телефоном или мејлом свим експозитурама ЈКП "Инфостан технологије" које се налазе на територији централних градских општина.

 

Циљ ЈКП "Инфостан технологије" је да одговори на све захтеве и питања корисника, а сарадња са "Беоком сервисом" ће унапредити редовну комуникацију са грађанима. Да подсетимо да је ЈКП "Инфостан технологије" омогућило свим корисницима проверу стања преко Интернета, као и детаљан преглед утрошених комуналних услуга и задужења из претходног периода кроз месечни рачун. Пракса унапређења комуникације са корисницима биће настављена и у наредном периоду, новим активностима и погодностима.

 

Бесплатан позивни центар  ЈКП "Инфостан технологије"  0800 011 018  за питања корисника који позивају из свих фиксних мрежа, и број  011/395-44-20  за позиве из мобилних мрежа, раде радним данима  07:30-20:00  часова и суботом  08:00-14:00  часова.