Отворени шалтери предузећа за кориснике

Објављено: Јун 1, 2020

Отворени шалтери предузећа за кориснике

ЈКП „Инфостан технологије“ је шалтере преузећа отворило за своје кориснике. Радно време експозитура и седишта предузећа је сваког радног дана од 07:30 до 15:30 часова.

 

У складу са препорукама заштите од коронавируса број корисника у екпозитури ограничава се на два. На улазу је обавезна дезинфекција обуће и руку. У експозитури предузећа је обавезно ношење маски. Молимо Вас да поступате одговорно и држите растојање од најмање два метра.

 

ЈКП „Инфостан технологије“ је током ванредног стања одговарало у пуном капацитету, уредно и ажурно на сва обраћања корисника путем Бесплатног позивног центра, е-maila, поште, као и захтева који су остављани у корисничке кутије постављене испред сваке експозитуре и седишта предузећа.

 

Препоручујемо да нам се, уколико сте у могућности, обратите електронским путем и на тај начин ефикасно и брзо добијете одговоре на Ваше захтеве без доласка на шалтере, чиме ћете уштедети Ваше време.

 

Телефони Бесплатног позивног центра 0800 011 018 за позиве из свих фиксних мрежа и броја 011/ 395-44-20 за позиве из мобилних мрежа доступни су за кориснике сваког радног дана у периоду од 07:30 до 20:00 часова и суботом од 08:00 до 14:00 часова. Сва питања примедбе и рекламације корисници могу да пријаве путем поште или на е-mail infostan@infostan.rs  и е-mail  адресе свих експозитура. За сва питања у вези поступка принудне наплате обезбеђена је е-mail адреса prinudnanaplata@infostan.rs . Обрасци за рекламације и промене на рачунума доступни су за преузимање на сајту предузећа.




Још постова