Бесконтактна комуникација са корисницима због мера превенције

Објављено: Децембар 4, 2020

Бесконтактна комуникација са корисницима због мера превенције

ЈКП „Инфостан технологијеˮ у складу са мерама превенције у борби против вируса COVID 19 привремено обуставља рад са корисницима на шалтерима Предузећа.

 

Како нам је на првом месту заштита и безбедност наших корисника, обезбедили смо електронско добијање и плаћање рачуна само једним кликом платним картицама на мобилној апликацији и web порталу е.Сандуче, у било које време и са било ког места, без трошкова накнаде. Такође, е.Сандуче омогућава прегледан увид у задужења по редовним рачунима, утужењима, репрограмима и опоменама  и аналитику свих реализованих уплата. Корисници путем нотификација сваког месеца добијају обавештење о постављеном рачуну на е.Сандуче, као и подсетник за коришћење попуста од 5%, 6% и 7%.

 

До поновног пријема корисника у експозитурама и седишту Предузећа, за сва питања на располагању Вам је Бесплатан позивни центар 0800 011 018 за позиве из свих фиксних мрежа, као и број 011/395-44- 20 за позиве из мобилних мрежа.

 

Обрасце за рекламације на рачуне и за све врсте промена можете преузети на сајту нашег Предузећа и на тај начин све своје захтеве безбедно реализовати електронским путем.

 

Уколико немате могућност електронске комуникације, омогућено је бесконтактно преузимање захтева или рекламација на свим експозитурама, као и у седишту Предузећа .

 

Све рекламације, захтеве и питања можете послати на e-mail адресе:

infostan@infostan.rs , prinudnanaplata@infostan.rs , esanduce@infostan.rs , као и на e-mail адресе експозитура у зависности од врсте тражених информација.

 

 

Позивамо Вас да заштитите себе и своје најближе и користите све електронске погодности које смо Вам припремили, како бисте безбедно добијали и плаћали рачуне и реализовали све захтеве без одлазака на шалтере.