Пошаљите ову адресу пријатељу

E-mail Вашег пријатеља:

Ваше име:

Ваш e-mail:

Тема поруке:

Пошаљите Одустаните

Систем квалитета


Пословодство ЈКП Инфостан технологије успоставља Политику квалитета и безбедности информација као документ којим утврђује мисију, визију и стратегију за њихово остварење у области:

Обједињене обраде података и наплате комуналних производа и услуга за стамбене објекте, гараже и пословне просторе у оквиру Система обједињене наплате (СОН) на подручју градских општина одређених актима града Београда, општина и других учесника у СОН-у који су одлуком или уговором наплату накнаде за извршене услуге поверили ЈКП Инфостан технологије;
-Ажурирања и одржавања базе података корисника комуналних и других производа и услуга;
-Информисање корисника о стању обавеза, начину обрачуна и промени података;
- Обављања послова у области информационих технологије и телекомуникација и за потребе органа града Београда и градских општина.

Како бисмо унапредили своје пословање, а нашим клијентима омогућили квалитетнију услугу и поузданог партнера имплементирамо Систем менаџмента квалитетом према захтевима стандарда SRPS ISO 9001:2015 и Систем менаџмента безбедношћу информација у складу са стандардом SRPS ISO/IEC 27001:2013.

Интегрисани систем менаџмента темељи се на начелима усредсређености и посвећености клијентима, безбедности, поверљивости, интегритету и расположивости комплетне информационе имовине ЈКП Инфостан технологије и корисника услуга, оријентацији на процесе, системски приступ управљању, обезбеђењу континуитета пословања и сталног побољшања.

Политика се примењује на све пословне процесе у ЈКП Инфостан технологије повезане са документима и информацијама или њиховом обрадом.

Да бисмо остварили све поменуто:
- Са нашим клијентима градимо коректне односе, уважавамо њихове захтеве и примедбе, како бисмо испунили очекивања и усавршавали своје услуге;
- Бирамо  поуздане  испоручиоце,  са  којима  изграђујемо  партнерске  односе  и  међусобно поверење, узимајући у обзир захтеве за безбедност докумената и информација, као и интересе наших клијената како бисмо осигурали поверљивост, континуитет и квалитет рада;
- Одређујемо  циљеве  квалитета  и  безбедности  информација,  а  степен  њиховог остварења проверавамо и процењујемо преко процедура нашег система у одређеним временским роковима;
- Поштујемо законске и уговорне захтеве којима је уређена област нашег пословања;
- Редовно процењујемо и управљамо ризицима насталим у току процеса рада, а који се односе на имовину, информације и услуге. Оцењене ризике настојимо да доведемо на прихватљив ниво чиме стално унапређујемо Систем менаџмента безбедности информација;
- Побољшавамо  ефикасност  пословних  процеса  применом  стандардизованих  процедура  рада заснованих на савременим концептима менаџмента;
- Обучавамо своје запослене као и екстерне сараднике о захтевима безбедности информација и квалитета пружања услуге.

У циљу очувања безбедности информација, управљања инцидентима, управљања квалитетом и поступања у складу са захтевима стандарда, пословодство, запослени и екстерни  сарадници  су  свесни  својих  обавеза  и  одговорности  које  су  дефинисане  у  оквиру њихових описа послова или уговора и морају обезбедити све услове за апсолутну примену ове политике.