Пошаљите ову адресу пријатељу

E-mail Вашег пријатеља:

Ваше име:

Ваш e-mail:

Тема поруке:

Пошаљите Одустаните

Похвале корисника

03. 02. 2017.


Све већи број корисника комуналних услуга обраћа се електронским путем нашем предузећу и добија одговоре у рекордном року. Није редак случај да нам корисници јавно упућују похвале и позитивна мишљења због брзих одговора и реакција као и експедитивности у раду. Све су бројнија домаћинства која изражавају задовољство што могу без одласка на шалтер и губљења времена да промене носиоца уплатнице, провере стање својих обавеза, добију податке за уплату, изврше прекњижавање уплаћених средстава, уложе рекламацију, преузму своје рачуне са сајта и др.
 
Само неки од коментара које смо добили у претходном периоду од задовољних корисника су:

"Дошао је и тај дан, похвала за Инфостан. Идеја је била да пробам да избегнем да идем на шалтер уместо маме и пошаљем скенирану уплатницу и да изврше прекњижавање само преко мејла и чудо, 45 минута касније без одласка у пословницу добијам мејл да је прокњижено."

"Најлепше хвала на послатој потврди. Искрено, нисам очекивала да ћете овако брзо реаговати, улепшали сте ми дан."

"Много Вам хвала на брзом одговору, којим сте показали не само високи професионализам и олакшали ми плаћање рачуна, већ ме и уверили да још увек постоји добра воља и спремност да се помогне."

"Захваљујем се на брзој и веома професионалној реакцији и одговору. Било би дивно да је више тако одговорних и професионалних особа."

"Захваљујем се на брзом одговору. Морам признати да сам угодно изненађена, па Вас све у то име похваљујем и поздрављам и желим све најбоље."

"Хвала, врло љубазно и ефикасно“ Свака част за пословност!"

"Најсрдачније Вам захваљујем на брзом уважавању моје молбе и сарадњи. Са задовољством ћу користити Ваше услуге преко веб портала."

Захваљујемо се свим нашим корисницима који измирују своје потрошене комуналне услуге на време, а којих је према нашој анализи све више. Од укупног броја, готово полвина домаћинстава користи попусте од 5%, 6%, 7% при плаћању рачуна и на тај начин остварују уштеде при плаћању, док око 60.000 најугроженијих користи субвенције у износу од 10-30%. Додатна уштеда остварује се плаћањем рачуна обједињене наплате без провизије у Пошти и бројим пословним банкама.