Пошаљите ову адресу пријатељу

E-mail Вашег пријатеља:

Ваше име:

Ваш e-mail:

Тема поруке:

Пошаљите Одустаните

Сарадња ЈКП "Инфостан технологије" и Беоком сервиса

12. 04. 2012.

bks.jpgЈКП "Инфостан технологије" је проширио сарадњу са "Бео-ком сервисом" при Служби за комуникације и координацију односа са грађанима, како би одговори на питања корисника комуналних производа и услуга били што ефикаснији. Позивом бројева телефона "Бео-кома" 0800-110-011 (бесплатан број за фиксну мрежу) или 011-309-0007 (за позиве са мобилних мрежа) оператери ове службе ће одговарати на питања која се тичу рачуна за утрошене комуналне услуге.

На овим бројевима корисници ће моћи да добију основне информације о садржини свог рачуна, начину плаћања, рекламирању комуналних услуга, променама на уплатници, електронском приступу рачунима, али и о попустима и субвенцијама које је могуће остварити при плаћању. За све прецизније информације о прокњижавању уплата и стању неизмирених обавеза корисници моћи ће да се обрате као и до сада лично, телефоном или мејлом свим радним јединицама ЈКП "Инфостан технологије" које се налазе на територији централних градских општина.

Циљ ЈКП "Инфостан технологије" је да одговори на све захтеве и питања корисника, а сарадња са "Бео-ком сервисом" ће унапредити редовну комуникацију са грађанима. Да подсетимо да је ЈКП "Инфостан технологије" омогућило свим корисницима проверу стања преко Интернета, као и детаљан преглед утрошених комуналних услуга и задужења из претходног периода кроз месечни рачун. Пракса унапређења комуникације са корисницима биће настављена и у наредном периоду, новим активностима и погодностима.